luni, 21 iulie 2008

Marginea, Jud. Suceava, 19.07.2008




















5 comentarii:

Matrafox spunea...

Ultima "pozna" mi se pare cea mai interesanta, la restul sarma mi se pare ca e in plus.

Iulia Pascanu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Iulia Pascanu spunea...

E faina toata seria, dar preferata mea e a doua. Ai reusit sa surprinzi ceva din viata olarului dincolo de pozele cliseu cu mainile muncite si pline de lut, cu roata care se invarte. Atmosfera putin apasatoare, privirea peste umar, decorul frust, o masa goala in mijloc... personajul care se zareste prin geam, care-l leaga cumva de viata de afara. imi place, as taia putin din partea dreapta, care parca e in plus.

CSL1131 spunea...

mie a 3-a imi place cel mai mult,pt ca ma pune putin pe ganduri...

initial ochiul este "agresat" de randul acela de oale si apot te uiti catre persoana care mai face inca o oala la fel(ma rog,ulcior sau ce o fii) si ce concentrat e(eu il vad plictisit si ma gandesc ce plictistoare trebuie sa-i fie munca,si el face asta zi de zi)...imi aduce aminte de shinezi..numai ei muncesc ca robotii....

Ionut Ignat spunea...

Observ ca ti-a prins bine "sarja" de la Cucuteni :) . . . pe mine nu poate decat sa ma bucure progresul pe care il vad in imaginile tale.
Nu prea am ce comenta aici deoarece imi place cum ai surprins atmosfera asa naturala cum era. Fac trimitere la natural, fiindca in cadrul in care ai fotografiat tu exista posibilitatea de putina regie - o lumina continua care trece prin geam si se odihneste fie pe om, fie pe oala, aceeasi lumina, dar asezata undeva deasupra si in lateralul subictului principal . . . Acum depinde ce stare vrei sa transmiti . . . ode ex. o lumina directa pe fata mesterului olar ar distrage atentia de la actul de modelare si ar indrepta atentia privitorilor spre concentrarea depusa de acesta, etc. Dar sunt convins ca vei reusi sa faci si asa ceva intr-o zi.
Succes in continuare si mai astept imagini de la tine !